۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۲۵

با حکم وزیر علوم؛

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم‌ منصوب شد

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم‌ منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم را منصوب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، حسین سیمایی صراف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر «مهدی پندار» را به عنوان «معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم» منصوب کرد.
در حکم انتصاب حسین سیمایی خطاب به مهدی پندار آمده است؛

نظر به مراتب تعّهد، تخصّص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری »منصوب می‌شوید. شایسته است نسبت به‌ تمشیت امور برای دست‌یابی به اهداف عالی نظام، سیاست‌ها و برنامه‌های این وزارت در زمینه راهبری دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش‌ عالی، پژوهشی و فناوری، اهتمام ورزید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به اسناد بالادستی، همچنین مشیّ و گفتمان دولت وفاق ملّی و سند دانشگاه اسلامی همسو با برنامه ارائه‌شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های جامعه دانشگاهی و اعمال سیاست‌های مؤثر در افزایش بهره‌وری و حفظ بیت‌المال و پرهیز از تّجمل‌گرایی با رویکرد فسادستیزی و عدالت‌محوری و تقویت نظم و انضباط اداری و مالی، در انجام وظایف محوّله موفق باشید. توفیق و سربلندی روزافزون جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

مهدی پندار (متولد تهران_۱۳۵۶) دارای دکترای اقتصاد پولی و مالی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است که از سوابق مدیریتی و اجرائی مهم وی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

معاون اقتصادی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور

رئیس امور برنامه‌ریزی، نظارت و آمایش سرزمین سازمان برنامه و بودجه کشور

معاون اجرائی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی

عضو هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر علی خطیبی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع سابق وزارت علوم، در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

کد خبر 6247713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha